Volgers

zondag 18 februari 2018

ATC Easter

Hoi,

Vandaag, na de was en de strijk heb ik tijd genomen voor te knutselen. Mama is ook bezoek voor te komen knutselen.

Ik heb ATC gemaakt voor de SWAP bij Atc kaarten ruil.
Deze 3 doen mee met de SWAP


Deze 5 ga ik ruilen bij ATC 4 Sake

En deze is mijn exemplaar dat ik voor mezelf hou

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia



7 opmerkingen:

Je@net zei

Gezellig zo samen aan de freubel, Claudia.
En wat zijn je ATC-tjes weer leuk geworden!

Monique zei

Mooi gedaan!!!
Lieve groetjes, Monique

Marfien zei

Leuke kaartjes maak je om te swappen, heb de rest ook even bekeken, ziet er goed uit. Was even schrikken met Wim, je wilt je nier toch niet kwijtraken door zoiets . . .

Hermien zei

Prachtige kaartjes Claudia

Groetjes Hermien

Josje zei

Hele mooie kaartjes

Margo zei

Toffe ATC'tjes ! Ga je naar Art Specially ? Dan zouden we misschien ATC'tjes kunnen ruilen.
Groetjes
Margo

Sylvia zei

Mooie ATC-jes,Claudia.Superleuk gemaakt.

Groetjes,Sylvia.