Volgers

maandag 12 februari 2018

Laure

Hoi,

Bewogen weekend achter de rug. Eigenlijk goed begonnen maar zondag avond slecht geeindigd. Ik heb Wim naar spoed gebracht met maagklachten. Na vele pijnstillers en foto's te hebben genomen hebben ze gisteren besloten hem daar te houden.

Vandaag ben ik terug naar het zieken huis gereden. Ze hebben een echo genomen en een scan. Op de scan was te zien dat Wim veel littekenweefsel heeft in zijn buik en daardaar duwt de dunne darm tegen zijn maag. Waardoor die verstopt geraakt en alles in zijn maag blijft. Nu hebben ze met een sonde het vocht afgedreven en zo de druk verminderd. Hopelijk geraakt het zo opgelost. Want anders gaan ze via een kijkoperatie littekenweefsel proberen we te nemen.

Ik hoop dat hij snel beter wordt.

Om mijn zinnen toch een beetje te kunnen verzetten (veel heb ik niet gedaan) heb ik deze avond dit kaartje afgewerkt. Weer een kaartje voor een klantje. Ze vliegen hier de deur uit.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
creatalicious
Petal Lu
creative knockouts
die traumfabrik
jo scrap shack
crafting from the heart
Little miss muffet
cheerfull sketches

Zaterdag mocht ik Design Team favourite zijn bij Create and inspire met dit kaartje. Zondag mocht ik het hetzelde kaartje ook in de top 3 staan bij Not just cards
















Zondag heb ik in de top 3 gestaan bij The Sketchy Challenge met dit kaartje














Ook heb ik aan een paar JAM's gewerkt




En heb ik een paar basissen gemaakt



En vandaag heb ik een homer gekregen .Ik vind die zo mooi!!!




Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes

 Claudia

12 opmerkingen:

Je@net zei

Dat is even schrikken. Hopelijk helpt dit en is hij nu snel weer de oude. Beterschap gewenst.
En wat een leuke kaart heb je ter afleiding gemaakt. Kan me voorstellen dat jouw kaartjes de deur uitvliegen.
En natuurlijk nog gefeliciteerd met al die topplaatsjes!

Joanne kramer zei

Tjonge...wat schrikken en naar zeg! Hopelijk is knapt hij snel op.
wat een prachtige kaart heb je gemaakt! gefeliciteerd met je topplekken. groetjes Joanne

Cynthia van der Wilk zei

Hé wat vervelend zeg. Hoop dat het snel beter gaat. Ik moet toevallig met mijn zoon a.s. donderdag voor een slokdarm operatie naar het ziekenhuis. :(

Je kaartje is ondanks alles toch mooi geworden.

Fabrika Fantasy zei

Interesting and beautiful cards! Thank you so much, Claudia, for joining the challenge at Crafting from the Heart that we are sponsoring! Good luck with your entry!
We have monthly challenges on our Challenge blog Fabrika Fantasy Digis, and we would love to invite you to join us there too. Thank you again!

DigiClub - You can get as many images as you like

lenywim35 zei

Dat is niet zo leuk voor Wim. Ik hoop wel dat dat kan via een kijkoperatie. Want maagpijn is een heel vervelende pijn. Gelukkig dat ze de oorzaak al hebben gevonden. Nu nog de oplossing. Alletwee veel sterkte.
Jr kaart is erg mooi. En ook nog gefeliciteerd met je vele winnende kaartjes. grts leny

Hermien zei

Nou dat zal zeker even schrikken zijn geweest Claudia, hopelijk kunnen ze het snel verhelpen. Je kaartje is mooi.

Groetjes Hermien

AndreaBastelmaus zei

Wow, was für tolle Karten, aber die Karte mit dem Pferd gefällt mir ganz besonders gut.
Danke, dass du bei unserer Traumfabrik-Challenge mitmachst.
Viel Glück - AndreaBastelmaus

Doris Klein zei

OMG...what an amazing creation! Fantastic shape and pretty details! Nice colours, too! WOW...

Thanks for playing along with our Dream Factory Challenge and good luck!

Hugs and please come back soon!
Doris
*DT* Die Traumfabrik
*DT* Die Sketchtanten
Kleido’s BastelStüble
Blog-owner Do-Al(l) Kreatives (#14 - Party)

Bernadet zei

Hopelijk gaat het snel beter met Wim!
Je kaartje is werkelijk schitterend Claudia!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

Margreet zei

Hopen dat het snel beter gaat met Wim.
Je kaartje als afleiding is schitterend! En wat fijn dat jij ze goed kan verkopen.
Proficiat met je winnende kaartjes.
Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet

Rosmarie zei

Great photo - great layout - gorgeous embellishments -- great final result! I adore!!
...and WOW, there are so much other awesome works!!
Thank you for joining us at the Dream Factory.
Rosi x

Melanie zei

A wonderful card!
Thank you soo much for taking part in our "anything goes with optional love / anniversary / thinking of you” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
Hope to see you again in our new challenge as well…

Hugs,
Melanie
(DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

(DT Crafty Friends)

(DT The Sketchy Challenges)

(DT Stempel-Magie)


PS: Sorry for the late comment, life had been very busy these past weeks…