Volgers

donderdag 1 februari 2018

Life is beautiful

Hoi,

Een paar weekjes terug heb ik de top 3 behaald bij Craft Challenge, dus mag ik voor deze challenge GDT zijn. Het thema is Three of a kind. De sponser is Paper nest dolls. Ik heb een kaartje gemaakt met Cupcake Avery.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Maandag en dinsdag heb ik een paar leuke homers terug gekregen. Die zijn zo leuk. De eerste is een basis waar ik aan begonnen was. De 2de is een JAM waar ik aan meegewerkt heb. En de 3de JAM is ook eentje die ik gestart had.





Vorigem maand ben ik bijCreateful heart in de top 3 beland. (nu pas gezien). met deze ATC













Gisteren ben ik uitgekozen tot Best Technic Winner bij Classic Design Team Open Challenge met deze lay out



Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

9 opmerkingen:

lenywim35 zei

Weer een heel gaaf te lezen blog. Wat een overvloed aan ideetjes Claudia. grts leny

Je@net zei

Mooie kaart, Claudia.
En gefeliciteerd met je winnende kaarten!

Rosina zei

Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Claudia, er is zoveel moois op te zien
en gefeliciteerd met al je topplaatsjes ..heel leuk voor je geniet ervan!!!

groetjes Rosina

Caroline zei

Schattig kaartje weer Claudia.
En wat een mooie stopplaatjes, gefeliciteerd!
Groetjes Caroline

Nancy Soetaert zei

toffe kaart Claudia!
leuk al die toppertjes!
Groetjes
Nancy

Doris Klein zei

Wow.. this is just awesome! Super cute image, lovely details and an amazing shape! WOW!!!!

Thanks for playing along with our Sketch Aunts Challenge and good luck!

Hugs and please come back soon!
Doris
*DT* Die Sketchtanten
*DT* Die Traumfabrik
Kleido’s BastelStüble
Blog-owner Do-Al(l) Kreatives (#14 - Party)

Marjeta zei

Adorable card. Thanks for sharing with us at Colour Crazy.

GalFridayStamping zei

What a lovely creation! Thank you so much for joining us at Polkadoodles Digi Choosday and best of luck with your entry.

Jane DT for  http://https://digichoosday.blogspot.co.uk

AndreaBastelmaus zei

Wow - was für eine tolle Karte, Danke für deine Teilnahme bei den Skechtanten
Liebe Grüße - AndreaBastelmaus