Volgers

zondag 28 januari 2018

Happy Birthday

Hoi,

Dit weekend een paar kaartjes gemaakt. Ook dit is voor een opdrachtje. Nog even en ik kan mijn voorraad mandje nog eens bijvullen. Het is echt nodig, want voor het ogenblik heb ik geen voorraad meer.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Ik ben weer volop aan het Jammen geweest.

Deze homer heb ik deze week ontvangen.


Aan dit setje heb ik gewerkt en deze gaan terug naar nummer  1 en 2. 1 setje hou ik zelf.

En deze basissen heb ik gemaakt en zijn klaar voor te vertrekken.



Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

7 opmerkingen:

Crealientje zei

Heel mooi kaartje met de ballerina!
Prachtig model en kleuren.Zo je bent druk geweest 😊. Dat geeft een voldaan gevoel als alles loopt zoals je van plan was.
Heel leuk!
Fijne dag en lieve groetjes Crealientje.

Joanne kramer zei

Wat een prachtige kaart! groetjes Joanne

lenywim35 zei

Weer heel veel te zien op je blog. Allemaal weer erg leuk. grts leny

Margo zei

Wat een mooie kaart en toffe ATC'tjes zeg !

Monique zei

Super gedaan!
Lieve groetjes, Monique

Sylvia zei

Hele mooie kaart met die leuke ballerina,Claudia.Leuk model.

Groetjes,Sylvia.

Josje zei

Je bent druk geweest zeg. Leuk kaarten heb je gemaakt