Volgers

maandag 1 januari 2018

Blog 5 jaar!!

Hoi,

Een paar daagjes later dan gepland maar hier komt het dan.

Mijn blog bestaat 5 jaar en ik zag deze week dat  ik 1008 berichten gepost had. Dus tijd voor een candy nietwaar!!!.

Wat moet je doen?

Niet veel hoor!!

Volger zijn. Deze candy is voor mijn huidige volgers, dus nieuwe volgers zijn steeds welkom maar kunnen niet meedoen voor deze candy.

Een leuke reactie achterlaten. Dat is altijd leuk om te lezen 😍😍😍

Op 1 januari 2018 maak ik de 3 winnaars bekend.

Ja, ik heb 3 pakketjes.

Wat het is verklap ik nog niet.

Afbeeldingsresultaat voor 3 cadeautjes

Dit bericht zal bovenaan blijven staan tot 1 janari. Voor mijn andere berichten kan je naar beneden scrollen.


grtjs
Claudia

31 opmerkingen:

Jolanda zei

Van harte gefeliciteerd en ja 5 jaar is niet niks zo in blogland vooral omdat FB veel overneemt. Ik zeg blijf lekker doorgaan want ik geniet van je leuke en mooie creaties.

Groetjes Jolanda

Je@net zei

Wat leuk, Claudia. Gefeliciteerd!
En ik doe natuurlijk graag mee ;o)

Gertrude zei

Liebe Claudia, ich gratuliere dir zu den 5 Jahren als Bloggerin, ich schaue immer sehr gerne deine Arbeiten an. Mach weiter so,
alles liebe
Gertrude

!neke zei

Tjee al 5 jaar !!!!
Blijf maar lekker bloggen , ik ben niet zo'n fan van FB.

groeten Ineke

Nelleke zei

Wat een tijd alweer. Ik volg je al heel wat jaren. Gefeliciteerd met deze mijlpaal, en ik hoop nog heel wat creaties van jou te zien. Groetjes. Nelleke

lonneke zei

Wauw 5 jaar. gefeliciteerd!. wat een mooie prestatie dat er nog veel mooie blog jaren bij mogen komen.
Groetjes Lonneke

Sarah zei

Proficiat! Bloggen is veel leuker dan FB en instagram. Veel persoonlijker, dus vooral verder doen!! Xx

Marijke zei

Leuk Claudia, wat vliegt de tijd. Ik zal ook eens naar mijn berichten kijken want je maakt heel wat in zo';n tijd. Hopelijk nog vele jaren erbij zou ik zo zeggen. Ga lekker zo door, je maakt mooie dingen en leuk om naar te kijken. Groetjes Marijke.

Rosina zei

Gefeliciteerd met deze mijlpaal Claudia....en de tid gaat snel hè...en ook al zooooooveel berichtjes geplaatst.Je bent echt actieve creatieve duizendpoot Volger ben ik al een hele tijd en kom meestal ook wel naar je creatieve uitspattingen een kijkje nemen..hopelijk kan ik daar nog een hele poos van blijven genieten....en doe dan ook heel graag mee met je candy...
groetjes Rosina

Crealientje zei

Gefeliciteerd met je 5 jarige blog leventje!
Wat gaat dat snel, he! De tijd is om.
Ga zo door,je maakt mooie dingen.Kunnen we gezellig bij elkaar langskomen en elkaar inspireren.
Je maakt ons wel nieuwsgierig zeg!!!!!
Ik doe graag mee.
Op naar de volgende 5 jaar( of nog meer),hihihi.
Alvast een goede week, en lieve groetjes Crealientje.

Bea zei

Claudia proficiat met je 5 jarig jubileum, wat gaat de tijd toch snel, leuk dat je een candy weggeeft, niet 1 maar zelfs 3, ga vooral zo door met je blog, op naar de 10 jaar....

groetjes Bea.

Joanne kramer zei

Wauw 5 jaar en zoveel berichten met mooie creaties! Gefeliciteerd!! Op nog veel meer blogberichten met natuurlijk weer mooie kaarten. Ik geniet graag mee. Groetjes Joanne

Kim's CreaLife zei

proficiat Claudia met het 5 jarig bestaan van je blog! Leuk dat je een Candy er uit doet! Ik waag graag een gokje! Op naar nog vele leuke kaartjes en gezellige blogjaren!

liefs Kim

Caroline zei

5 jaar al! Dat is echt een jubileum, van harte gefeliciteerd.
Leuk dat je dan een candy weggeeft, ik doe graag mee.
Heel veel plezier met de komende jaren bloggen!
Groetjes Caroline

Monique zei

Wat leuk Claudia! Mijn challengeblog bestaat volgend jaar ook 5 jaar. En we hebben al wat leuks bedacht. Maar dat duurt nog even. Alvast gefeliciteerd!!!
Lieve groetjes, Monique

lenywim35 zei

Een leuke mijlpaal Claudia. Ik schiet ook al op. Vorig jaar gaf ik een candy voor 600 blogs. Maar eigenlijk blog ik al vanaf dat we 50 jaar getrouwd waren en we op cruise gingen.Maar niet met de kaarten erbij.
Volgend jaar 60 jaar. Dus daarvoor moet ik zeker ook iets verzinnen.
Maar ikloot graag mee Claudia. Leuk zo'n verrassing.
grts leny

GerJanne zei

Hoi Claudia,
wat gaat de tijd snel! Al 5 jaar! Volgens mij volg ik je vanaf het begin en hadden we wel eens vragen over betekenis van Vlaamse woorden die ik niet kende...hihihi. Weet jij dat ook nog? In elk geval van harte gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan. Heel leuk dat je wat weg gaat geven. Ik doe natuurlijk graag mee!
Groetjes en op naar de 2000 berichtjes!
GerJanne

Chantal zei

Gefeliciteerd met je 5 jarig blogbestaan. Op naar nog eens 1008 berichten. Je kaarten zijn echt een inspiratie en de kleine verhaaltjes zijn ook altijd leuk om te lezen (alsof je iemands hele leven van dichtbij meemaakt).
Ik hoop dat je nog zeker 5 jaar doorgaat.

Groetjes, Chantal S

Angelique zei

Van harte gefeliciteerd met je 5 jarig bestaan van je blog. Jeetje en al over de 1000 berichten. Ik blog nu 2 jaar en vind het nog steeds erg leuk en vind de contacten heel waardevol. Ik doe graag mee met je candy.
Veel knutsel- en blogplezier nog!
lieve groetjes Angelique

Diny zei

Gefeliciteerd met je 5 jarig blogbestaan Claudia.....wat een tijd he?
Een echt jubileum....ik hoop dat je nog lang doorgaat en doe graag mee aan je Candy!
Groetjes en heel veel succes,
Diny

Josje zei

Gefeliciteerd claudia
De tijd vliegt voorbij.
Leuk dat je wat gaat weggeven ik heb net even gekeken hoelang ik blog dat is al bijna 7 jaar ik had er geen idee van
.

Hermien zei

Gefeliciteerd met je 5e blogverjaardag. Het blijft super leuk om te doen...op naar de 10!

groetjes Hermien

Nancy Soetaert zei

Proficiat met je vijf jaar bloggen, toch een leuk medium, veel toffer ook dan FB vind ik, minder vluchtig...
Doe zo verder, en nog héél veel knutselplezier!
Nancy

Linda zei

Wauw Claudia,

Van harte gefeliciteerd met dit jubileum!
Wat een hoop mooie posts heb ik in die jaren van je voorbij zien komen!
Ik hoop dat je nog jaren inspiratie blijft geven ;)
Leuk dat je een kado weggeeft!
Lieve groet, Linda

karin zei

Proficiat met je 5 jarig blog.ik hoop dat je nog vele jaren erbij mag doen zodat we nog lang mogen genieten van je prachtige creaties!
Leuk dat je een candy hiervoor ter beschikking stelt.
Groetjes,
Karin

Hermien zei

Gefeliciteerd met je blogverjaardag Claudia. Wat leuk dat je trakteert!

Groetjes Hermien

Trijntje zei

Wat leuk dat je al 5 jaar in Blogland bent. Claudia gefeliciteerd en ga zo door met je leuke vrolijke kaarten. Groeten Trijntje

Caroline zei

Gefeliciteerd met je 5 jarig bestaan!
Hopelijk mag je hier nog even doorgaan.
Zodat wij kunnen genieten van jouw mooie creatie(s)
En natuurlijk doe ik mee met deze candy.
Groetjes Caroline

Ria van Veldhuizen zei

Hartelijk gefeliciteerd met je 5 jarig bestaan op het blog!
Je houdt het goed vol ondanks Facebook een grote concurrent is geworden voor blogspot.
Ik wens je nog vele jaren met het maken van schitterende creaties die wij allen met verwondering bekijken!
Doe natuurlijk graag mee met de dandy!
Groetjes Ria.

Hermien zei

Gefeliciteerd met deze mijlpaal Claudia, ik vind bloggen nog altijd leuk en mooi om de creaties van andere te bekijken. Dus ik zeg op naar de volgende jaar!

Groetjes Hermien

carla zei

Claudia gefeliciteerd met je 5 jaar in blogland.
Je hebt ondertussen al heel veel blogberichten geplaatst en ja ook superveel gemaakt.
Mooie dingen, waar zo te zien, meestal vele werkuurtjes inzitten.
Een mooi blog, waar ik graag eens een kijkje kom nemen.
Doe zo voort, je bent goed bezig.
Groetjes,
Carla