Volgers

zaterdag 27 januari 2018

Cas

Hoi,

Net op tijd!!!!! Ja, net op tijd had ik mijn kaartje voor mijn Collega en chef klaar. Ze verwachten hun eerste kindje normaal pas tegen 8 februari, maar vorige week donderdag is mijn collega vroeger naar huis gegaan want ze voelde zich niet zo goed.

's Avonds zei ik tegen Wim ik ga aan de geboorte kaartjes beginnen voor Nadja en Willy want straks gaat die vroeger bevallen. Omdat niemand (ook zij niet) het geslacht van de baby kende, zou ik 2 kaartjes maken en er dan vervolgens na de geboorte 1 afwerken.

Dus donderdag ben ik begonnen met een babykaart te maken voor een jongen. Die was net klaar (op de laatste afwerking na) toen ik een sms kreeg van Willy (mijn baas), dat zijn vriendin - mijn collega dus, Nadja bevallen was van een flinke zoon. 2 weken vroeger dan gepland. 

Oef zeg..... kaartje net op tijd klaar!!!!!

Dus dit is mijn kaartje geworden, na een voorbeeld van het life filmpje van Daisy eerder deze week


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

13 opmerkingen:

lenywim35 zei

Heel mooi kaartje. Klasse Claudia.
Wat zal ze er blij mee zijn. grts leny

Caroline zei

Schattig kaartje!
Groetjes Caroline

Ans Gilbert zei

Die workshop was donderdag, daar heb je snel een kaart mee gemaakt, echt superleuk!
groetjes
Ans

Trijntje zei

Prachtige kaart Claudia. De kaart van hieronder is ook schitterend... groeten Trijntje

Nelleke zei

Mooie kaart Claudia, en ja baby’ ze komen gewoon op hun tijd hè? Groetjes, Nelleke

Jolanda zei

Super leuk geworden je kaartje en je gevoel was goed om er eerder aan te beginnen.

Groetjes Jolanda

GerJanne zei

Alsof je het voorvoelde! Heel mooi gedaan!
GerJanne

Chantal zei

Mooie kaart met schitterend papier.
Groetjes, Chantal S

Marja zei

Supermooi en lief kaartje heb je gemaakt.
Fijn dat je meedoet bij Crafty Sentiments Designs.
Groetjes Marja DT.

Cynthia van der Wilk zei

Wat een mooi kaartje zeg.

tilly zei

a sweet baby card, thanks for joining us at crafty cats this week
Tilly

pst zei

Beautiful baby card. Thanks for sharing your creation with us at Crafty Friends, we hope to see you back again.

Diane Louise J zei

Hello… Thanks for joining the ‘Anything Goes’ challenge at Crafty Friends with your lovely card.
Diane Louise
[Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]