Volgers

dinsdag 2 januari 2018

Troost

Hoi,

Naar aanleiding van een filmpje van Jolanda Bergmans heb ik dit kaartje gemaakt. Met de spray van  Lindsey. Zo leuk om te doen!! Ik ga zeker nog kaartjes maken met die sprays.


En ook een JAM is weer klaar. Deze keer was ik 3de en mocht ik the final touch eraan brengen. Ik heb de vaas ingekleurd, de tekst eraan toegevoegd en de kleine poinsetta met takje eraan gevoegd.


En ook basissen heb ik nog gemaakt.
De bruine zijn gemaakt met Lindy's spray en de paarse met distress ink


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

2 opmerkingen:

Je@net zei

Erg mooie kaart, Claudia.
En ook de ATC-tjes zien weer goed geslaagd!

Chantal zei

Nog de beste wensen voor 2018. Wat een schitterende kaart. De ATC kaarten zijn ook erg mooi.
Groetjes, Chantal S