Volgers

zaterdag 13 januari 2018

Ferre

Hoi,

Eerst en vooral wil ik graag Tina welkom heten op mijn blog. Leuk dat je mijn blog gevonden hebt. Mogen we van elkaar veel inspiratie opdoen.

Op vraag een babykaartje gemaakt voor een jongen: Ferre. Lekker stoer gemaakt met het mooie scrappapier van Noor Design. Leuke malletjes erbij en meer had deze kaar niet nodig.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia



10 opmerkingen:

Je@net zei

Super mooi babykaartje, Claudia!

Caroline zei

Een stoere kaart maar hij is wel heel lief hoor! Mooi afgewerkt.
Groetjes Caroline

Diana zei

Wat een mooie kaart!

X
Diana
Click for my blog

Hobbywinkel De Egel zei


Mooi kaartje, onze sketch is er vaag in te herkennen.
Graag de volgende keer iets minder afwijken...
Super tof dat je meedoet met onze '#49 Sketch' Challenge !
Bedankt voor je deelname en veel succes.

{Challengeblog De Egel}
{Hobbywinkel De Egel}

Antoinette Voorn zei

Gave babykaart Claudia toffebkleuren en super sketch

Sarah zei

Mooi gemaakt! X

M DelValle zei

Sweet card. Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs.

Simply Angelic Crafts zei

Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
Hugs Aly xx
TTCRD DT
Simply Angelic Crafts {My Blog}
Through The Craft Room Door
ttcrd.blogspot.com

Michelle zei

Deze kaart is prachtig. Leuke stoere kleuren.
Thanks for playing with us at Creative Knockouts. Good luck!!
Michelle (DT)

Katrin79 zei

Ein ganz bezaubernde und zuckersüße Idee.
Vielen Dank für Deine Teilnahme bei NSS.
Liebe Grüße Katrin