Volgers

woensdag 24 januari 2018

Winter Wonderland

Hoi,

Vandaag begint er  bij Creative Moments een nieuwe Challenge. Deze maand is het een thema: Alles mag. De Sponsers zijn Bugaboo StampsCreative Bug en Paper Nest Dolls.


Ik heb een kaartje gemaakt met de digi van Bugaboo Stamps. Deze kan je hier vinden. Het is bug snowman.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Dit weekend heb ik aan deze JAM gewerkt. 2 van deze kaartjes gaan terug naar hun eigenaars en 1tje hou ik zelf.

En dan heb ik ook nog een paar basissen gemaakt






Maandag kreeg ik dan een homer in de bus. Deze is zo mooi.

En gisteren kreeg ik deze 2 homers nog aan.





Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

14 opmerkingen:

Caroline zei

Vrolijke kaart Claudia!
Groetjes Caroline

lenywim35 zei

Wat een vrolijke kaarten Claudia. Allemaal.
Je bent intensief bezig geweest er mee.
Leuk dat uitbreidende geruil.
grts leny

Joanne kramer zei

Wat ben jij weer druk bezig geweest. Ziet er allemaal weer heel mooi en verzorgd uit. groetjes Joanne

Chantal zei

Schitterende kaart en wat een mooie ATC kaartjes.
Groetjes, Chantal S

Helen zei

wat een vrolijke kaart; leuk dat je meedoet bij Craft Rocket.
Groetjes Helen

Veerle zei

Hele leuke winterse kaart.
Grtjs Veerle

Lia zei

Leuke kaart met apart model!
Lia, DT S4F

Sherry zei

Amazing Cards .. Thanxx For Sharing With Us At Lil Patch Of Crafty Friends Challenge.
Sherry Lynn- DT

Gale zei

Fab card Claudia. Thanks for sharing with us at The Fairy and the Unicorn and we hope to see again soon. Hugs, Gale DT

Alex zei

Your card is just beautiful.

Thanks for playing along with us at our present challenge at Craft Rocket and good luck! Hope you will join us next year again.

Hugs
Alex

*DT* Craft Rocket Challenges {#44 – Winter}
*DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#13 – ATG to the blog birthday}
*DT* Kreativ-Tanten Challenge {#13 – ATG to the blog birthday}
Alex' Kreative Seite

K M Meena Herale zei

Lovely work,
Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

Hugs
Meena S4F DT

Scrapping4funChallenges zei

Beautiful card
Thank you for your lovely entry at Scrapping4funChallenges
Rachelle DT
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

Shylaashree zei

beautiful bunch of cards. hanks for playing along with us at Scrapping 4 Fun Challenge.Hope to see you again
Shylaa DT@S4F
Adhiraacreations

Granmargaret zei

Lovely work. Thank you for joining the challenge at Not Just Cards. Hope to see you again next time.