Volgers

maandag 1 januari 2018

Happy New Year

Hoi,

Ik wens jullie allen van harte mijn allerbeste wensen, een goede gezondheid en vééél knutselplezier



En nu zoals beloofd ook de trekking van mijn 5 jarig blogbestaan.

Ik heb alle namen in een bakje gedaan en Joran (mijn dochter) heeft die goed geschud.


De winnaar zijn:



Nancy
Crealientje
Karin

Van harte proficiat met jullie prijs. Jullie mogen contact opnemen (claudia.rogier@telenet.be) voor jullie gegevens, dan kan ik je prijsje opsturen.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

5 opmerkingen:

Marijke zei

Voor jou ook een mooi en gezond 2018 met veel creativiteit! De dames die gewonnen hebben van harte gefeliciteerd! Groetjes Marijke.

Nancy Soetaert zei

Gelukkig nieuwjaar Claudia, je bent het jaar al heel creatief gestart als ik dit hier bekijk, ATC, layout, .... Je viel bij Noor en zo als winnaar uit de bus, mooie start van het jaar, maar ik heb hier ook reuze geluk zie ik! Leuk om mijn jaar zo te kunnen starten!
Dankjewel!
Nancy

Crealientje zei

Hallo Claudia,
Beste wensen voor 2018!
Heb het een beetje laat ontdekt.
Ik heb je net een mailtje gestuurd.
Bedankt in iedergeval voor de prijs. Ik ben er heel blij mee, goed begin in het Nieuwe jaar. :)
Lieve groetjes Crealientje.

karin zei

Claudia, bedankt dat ik in de prijzen ben gevallen.
Een leuk begin van een nieuw jaar.
De allerbeste wensen, een goede gezondheid en een creatief jaar !
groetjes,
Karin

Nancy Soetaert zei

Claudia,
ik heb je pakketje vandaag ontvangen. Dank je wel voor de stempels, het papierblok en de leuke extraatjes!
groetjes
nancy