Volgers

donderdag 1 maart 2018

Bee Blossom

Hoi

Vandaag begint er bijSheep Ski Design een nieuwe challenge.  Thema is Bloemen. Je hoeft geen digi van Sheep Ski Design te gebruiken. Maar doe je dit wel en wordt je gekozen als winaar, dan win je een extra digi.

De winnaar wordt random gekozen en wint 3 digis van Sheep Ski Design.


Je kan meedoen zowel hier bij ons bij de blog: Sheep Ski Design en ook  in de facebook groep: Sheep Ski Design Facebook.

De Prachtige digi's van Andrea Norris kan je vinden op Etsy: Shop Link

Zoals steeds kan je genieten van 10% korting op de digi's van Andrea Norris door gebruik te maken mijn kortingscode SKICLAUDIA10 in de Etsy Store. Ik heb een kaartje gemaakt met Bee Blossom





Deze week heb ik weer een paar leuke homers teruggekregen



 Ook heb ik aan een paar JAM's gewerkt.
Deze gaan nu naar de 3de persoon voor afwerking.





En deze zijn bassissen die ik heb gemaakt.




En ook een homer heb ik afgewerkt. Van deze set hou ik er 1 voor mezelf en de andere gaan naar nrs 1 en 2.


Vrijdag mocht ik in winnaar zijn bij Creative Fingers met deze ATC


En zondag mocht ik in de top 3 staan bij Jo's Scrap Shack met deze ATC 


Woensdag mocht ik dan weer in de top 3 staan bij Die Traumfabrik


En ook nog bij Southern Girls mag ik in de winner's Circle (top 5)


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia



11 opmerkingen:

Margo zei

Wat een tof modelletje ! Mooi kaartje !
Gefeliciteerd met je gewonnen kaartjes en toppertjes !
Groetjes
Margo

Vic zei

What an unusual but lovely shape, your bee card has. The image is so cute too. Very effective card! Thanks for linking up with our challenge this week at the Colour Crazy Challenge! (Vic, DT ) x

Annettes Hobby Rosettes zei

Oh this has turned out so beautifully. Lovely work. Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

Annette DT Registered Owners/Admin for World Wide Open Design Team Challenge

Joanne kramer zei

Heel mooi! groetjes Joanne

lenywim35 zei

Wat een geweldige kaartjes Claudia.Ook die series, die je met elkaar maakt zijn geweldig leuk. Knap hoor,. En gefelciteerd met alle uitverkiezingen, grts leny

carsondcat zei

What a lovely tri-fold card.
Thanks for joining us at Southern Girls Challenge Blog.
Nicky :)

pst zei

Great card, the image is a wonderful surprise inside. Thanks for sharing your creation with us at Crafty Friends, we hope to see you back again.

Cynthia van der Wilk zei

Wat een leuke kaart. Leuk modelletje.

Marja zei

Prachtige kaart!..ook een leuk modelletje.
Fijn dat je meedoet bij Crafty Sentiments Designs.
Groetjes Marja DT.

Michelle zei

Beautiful cards - thank you for joining us at Penny's this week and good luck - Michelle x

Nonnie's Cards and Gifts zei

Gorgeous work and backgrounds. Thank you for sharing with us over here at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

Vicki DT for  http://worldwideopendesignteamchallenge.blogspot.com.au/