Volgers

zondag 11 maart 2018

Een hele fijne dag

Hoi,

Wij (ikke, mijn mama, Joran, en Lisbeth) hebben er een ongelooflijk druk weekend op zitten. Maar zo gezellig. Het was hobby weekend van ons Hobbyclub Fresia. We hebben er 2 daagjes kaartjes gemaakt en gemonstreerd en natuurlijk ook een beetje verkocht. We hadden ook een kinderworkshop voorzien.

Ik heb dit weekend 3 kaartjes kunnen afwerken. De eerste laat ik jullie nu al zien.

 Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Verder heb ik deze week nog een paar leuke homers teruggekregen.



Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

10 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

mooi kaartje in deze voorjaarskleurtjes!

Hermien zei

Je hebt heerlijke frisse kleurtjes gebruikt op je mooi kaartje.

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Prachtig kaartje! En wat klinkt het gezellig wat je gedaan hebt!

Rae Ann zei

Love all of the bling and sparkle on this card! The flowers are gorgeous and the colors are just perfect for spring.

Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs for our Anything Goes challenge.

Joanne kramer zei

Heerlijk zo'n weekend! Mooie kaart laat je zien. groetjes Joanne

Cynthia van der Wilk zei

Een heel weekeind kaartjes maken. Dat klinkt geweldig.

Caroline zei

Een gezellig weekend dus! Je kaartje is weer heel mooi, lekker vrolijk met al die kleuren.
Groetjes Caroline

Rose Andrew zei

Stunning card ....love the style and color combo.
Thank you for joining us at Digi Choosday Crafting Challenge Wk10
Good Luck
Rose DT

Juls zei

Fabulous love all the layers, thank you for sharing it with us at Digi Choosday crafty hugs Julia xx

Jill Tiffany zei

Thank you for playing with us at Penny's Paper Crafty Challenge.
Hugs,
Jill ~ DT