Volgers

maandag 26 maart 2018

Feest!!!

Hoi,

Vorige week heb ik de uitnodigingen gemaakt voor Joran haar communie gemaakt. Dit is het voorbeeld ervan.
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Afgelopen zondag heb ik mijn JAMMERS wat bijgewerkt. Ik denk dat ik er ongeveer 20 had liggen. Dus tijd om er een deel weg te werken.

Dit zijn basissen die heb gestart en die naar nummer 2 gaan.






Deze sets heb ik ontvangen van de  nr 1. Hier heb ik telkens 3 dingen aan toegevoegd. Deze gaan nu naar nummerke 3.

randjes geinkt - doodles randjes en tissu paper

randjes geinkt - parels in hoekjes en wink of stella

randjes geinkt - zon en wolkjes

gras en paaseitjes

randjes geinkt en handlettering "Smile"

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht! Ik lees deze steeds met veel plezier! Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen

Creatieve Groetjes
 Claudia

5 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke uitnodiging heb je zo gemaakt, Claudia.
Ook de rest ziet er erg leuk uit!

karin zei

Mooi kaartje voor de uitnodiging Claudia. Meestal tegenwoordig noemen ze het lentefeest omdat er nog zo weinig hun EH Communie doen.
Leuk die kleine kaartjes !
groetjes,
Karin

Cynthia van der Wilk zei

Wat een leuke uitnodiging zeg.

Rosina zei

Hele mooie uitnodigingen heb je gemaakt Claudia...en ook je andere kaartjes zijn TOP...
lieve groetjes
Rosina

carla zei

Een feestelijke uitnodigingskaart, prachtig gemaakt.
Ook de andere serie-kaartjes zien er erg leuk uit.
Groetjes,
Carla