Volgers

zaterdag 27 april 2019

Let is Snow

Hoi,


Vandaag begint er  bij Crafty Hazalnut Christmas Challengeeen nieuwe Challenge. Challenge 435 . heeft als thema, for a child
Thema voor een kind. Wel een Kerstman op een hoverboard is best wel cool dacht ik, en wel geschikt voor kids, dus bij deze...... hier is mijn kaart


Gisteren mocht ik in de top 3 staan bij Craft Challenge met deze kaart


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer ๐Ÿ˜
Creatieve Groetjes
 Claudia

7 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke kerstkaart, Claudia.
En gefeliciteerd met je toppertje!

karin zei

Mooie kerstkaart Claudia. Maar liever geen sneeuw meer dit seizoen ๐Ÿ˜‰
Proficiat met je topplaatsje.
Groetjes,
Karin

Caroline zei

Wat een leuk kaartje!
Groetjes Caroline

Ans Gilbert zei

Mooie kerstkaart met een grappig plaatje,
Ansx

Angelique zei

Supervrolijke, coole kerstkaart. Gefeliciteerd met je top 3 plekje, zeker verdiend is een schitterend communiekaart. Mooie paaslabels, lief met de kuikentjes erop.
lieve groetjes Angelique

Chantal zei

Mooie kaart, leuk model.
Groetjes, Chantal S

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart Claudia. Gefeliciteerd met je succesje. Groeten Trijntje