Volgers

zaterdag 13 april 2019

Snowman?

Hoi,


Vandaag begint er  bij Crafty Hazalnut Christmas Challengeeen nieuwe Challenge. Challenge 433 . heeft als thema, snowman, snowvoman or family.
Ik heb mij dus degelijk wel vergist in het thema en ik heb er een kerstman op gezet!!! Foutje!!!! Maar mijn kaartje is er niet minder mooi op geworden.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes
 Claudia

4 opmerkingen:

Marijke zei

Nou het is inderdaad toch een mooi kaartje geworden en misschien kijken ze een beetje opzij zodat ie toch wel mee kan doen met de challenge! Groetjes Marijke.

carla zei

Een mooie kaart met een heel leuk plaatje.
Groetjes,
Carla

Handmade cards zei

Je easelkaart is heel mooi geworden met deze kerstman!
Groetjes, Wietske

Chantal zei

Mooie kaart, erg leuk plaatje.
Groetjes, Chantal S