Volgers

donderdag 11 april 2019

Quiz

Hoi,

Hier is het Paasvakantie. Zelf geniet ik nu van 2 daagjes vakantie. Vandaag en morgen....... dus een leuk lang weekend. 

Voor een klantje haar schoonzoon heb ik dit kaartje gemaakt. Niet simpel maar ik denk wel dat de opdracht geslaagd is.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



Creatieve Groetjes
 Claudia

5 opmerkingen:

Rosina zei

Heel leuk deze kaart Claudia...

groetjes Rosina

Joanne kramer zei

Wat een leukerd! groetjes Joanne

Je@net zei

Erg leuke kaart, Claudia.
En geniet van je lange weekend!

Ans Gilbert zei

Lekker lang weekend, mooie kaart heb je gemaakt,
Ansx

GerJanne zei

Prachtig zeg! Ziet er tof uit. Geniet lekker van je lange weekend!