Volgers

dinsdag 25 juni 2019

ATC- Mon ami

Hoi,

Zoals maandelijkse gewoonte is het weer tijd voor de ATC SWAP bij Noor & Zo. Deze maand is het thema Mon Ami. Echt een leuk thema. Ik heb mijn favorietje bovengehaald, Ella.

Dit exemplaar hou ik  voor mezelf.

Deze ga ik ruilen bij de SWAP van Noor & Zo

En deze ga ik ruilen in een FB groep

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes
 Claudia

4 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wauw! Wat mooi en zonnig. groetjes Joanne

karin zei

Mooie kaartjes Claudia. Met het geel erop zou je aan de challenge bij Carlin's Kaartenparadijs mee kunnen doen ;)
groetjes,
Karin.

carla zei

Heel mooi wat je hier laat zien Claudia.
Tof gemaakt.
Groetjes,
Carla

GerJanne zei

Wat een leuke ATC'tjes! Dat kun je toch maar goed!