Volgers

zondag 2 juni 2019

Speciaal voor jouw

Hoi,

We zijn van gisteren terug van een shopping ( dat wisten we niet toen we vertrokken, dat er daar zoveel winkeltjes zijn, 😋😋) weekend Maastricht. Ik en Wim hebben het reuze goed gehad. Lekker gegeten, en véél en ook een leuk hotelletje. en lekker geshopt. Ook hebben we ontzettend veel gewandeld. Het was de eerste keer dat we zonder de kinderen een weekendje weg waren. Dat was wel effe wennen.

Gisterenavond zijn we dan met mijn schoonouders en schoonzus een hapje gaan eten en nu toch nog even lekker mijn knustelkamer ingedoken. Dit kaartje heb ik dan afgewerkt.

Mijn buurjongen die volgende week zijn communiefeest geeft, doet dit niet alleen. Hij geeft zijn feestje samen met zijn neef. Omdat we zijn uitgenodigd kan ik toch niet aankomen en die jongen, Bram denk ik dat hij noemt niets geven..... Dus heb ik er ook maar een kaartje voor gemaakt.


Voor deze kaart heb ik het papier van Maja gebruikt Denim and Friends. ook wat malletjes en nuvodrops stones zijn er aan te pas gekomen en sterieldoekjes. De shape is van DDB.

Met deze kaart doe ik ook mee met de 52 challenge bij Noor & Zo.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

9 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke stoere communiekaart, Claudia!

Sandy zei

What an interesting card. I like the different textures you used. Thanks for linking up to PINspiratiional Challenge. Sandy/DT

Deanne Saunders zei

Awesome card!! Thanks so much for participating in our {PIN}SPIRATIONAL challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!!
Deanne at A Little Bit O’ Paper

Theresa zei

so many interesting details and textures. i'm sure your neighbour will be thrilled with it. thank you for sharing it with us at TTCRD and good luck, Theresa xx

Maikreations zei

This is a perfect male project! Love all the details and the different textures! Thank you for joining us at PINspirational Challenges last time and excuse my late commenting please. We hope you play along with our newest challenge as well! Have a great day and happy crafting, Maike ;o)

Doris P. zei

Wow! It´s a great Card with so many Little Details. Perfect! Thanks for joining us Papercraft Challenge.
Doris

Dawn Frost zei

Wow cool card! Thanks for joining Catch the Bug's anything goes challenge! Dawn Bugaboo DT

Renate zei

Mooie stoere kaart, Claudia.
Dank je wel voor je deelname aan Creatalicious
Renate DT

Melanie zei

A great card!
Thank you soo much for taking part in our "anything goes + optional blue” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
Hope to see you again in our new challenge as well…

Hugs,
Melanie
(DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

(DT Crafty Friends)

(DT The Sketchy Challenges)

(DT Simply Create Too)



PS: Sorry for the late comment, life had been very busy these past weeks…