Volgers

dinsdag 4 juni 2019

Voetbal

Hoi,

Voor Sam ons buurjongen die 12 wordt heb ik onderstaand kaartje gemaakt. Hij is een voetbal liefhebber en voetbalt zelf ook.
Deze kaart heb ik gemaakt met een shape van DDB en opgebouwd met design paper en malletjes. Een leuk plaat van Syta erij en een tekstje. Nog een bedeltje dat ik nog had liggen ( die is nog van toen mijn kinderen loombands maakte).



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

6 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat een stoere en toepasselijke kaart! groetjes Joanne

Caroline zei

leuke stoere kaart, daar zal hij vast blij mee zijn.
Groetjes Caroline

martine zei

Hallo Claudia,
wat een super gaaf en stoer mannenkaartje
fijne avond liefs martine

Je@net zei

Wat een leuke stoere kaart, Claudia!

Hermien zei

Prachtig

Groetjes Hermien

Trijntje zei

Wat een prachtige stoere voetbalkaart Claudia. Groeten Trijntje