Volgers

zaterdag 20 juli 2019

Happiness is a warm.....

Hoi,


Vandaag begint er  bij Crafty Hazalnut Christmas Challengeeen nieuwe Challenge. Challenge 447 . heeft als thema, gebruik mallen of ponsen



Maandag mocht ik in de top 5 staan bij Crafty Cardmaker met deze kaart














En bij Creative crafters was ik maandag in de top 3 met deze kaart














Woensdag mocht ik één van de winnaars zijn bij A bit more time to craft met deze kaart:

Tenslotte mocht ik ook in de top 3 staan bij Crafty Gals Corner met deze kaart en ook bij Hobbyvision mocht ik vrijdag met deze kaart winnaar zijn












Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:





Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

Geen opmerkingen: