Volgers

maandag 8 juli 2019

Iedereen heeft weleens een knuffel nodig

Hoi,

Bijna vakantie. Nog deze week werken en dan heb ik 3 weekjes vakantie. Ik zie er echt naar uit. Phoeh.

Deze avond heb ik dit kaartje afgewerkt, voor de 52 weken challenge bij Noor en Zo. Ja hoor, ik doe nog steeds elke week mee (al loop ik wel een weekje achter).

Dit is mijn kaartje





Ik ben gewonnen met dit kaartje bij Scrapping 4 fun afgelopen maandag














Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

3 opmerkingen:

Cinderella zei

Hoi Claudia,

Wat een fijn vooruitzicht ik moet nog 6,5 weken werken en dan heb ik vakantie
Kei leuke kaart
Fijne vakantie alvast
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

Joanne kramer zei

Lekker aftellen joh!
Wat een prachtige kaart is dit en zo mooi met dat buisje met lavendel! groetjes Joanne

Caroline zei

Prachtig gemaakt! En nog even volhouden en dan lekker vakantie.
Ik ben al weer 2 dagen aan het werk......
Gefeliciteerd met je winnende kaart, ook zo leuk!
Groetjes Caroline