Volgers

donderdag 18 juli 2019

tag along - Kittens

Hoi,


Tijd voor een leuke SWAP met de tag along mal. De bedoeling is dat je 2 tags maakt volgens het opgegeven thema. Wanneer die klaar zijn stuur je die op naar Noor & Zo of je geeft ze af in de winkel. Ik heb 3 exemplaren gemaakt. 1tje ga ik zelf voor mijn verzameling houden.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes

 Claudia

3 opmerkingen:

Creaine zei

Hi teammie......
Super mooi!! Gezellig dat je meedoet bij Creative Knockouts Challenge blog.
Ine (DT) http://creaine-cards.blogspot.nl/

Michelle B. zei

Completely adorable and I love the shape of the tag! So glad you joined us at Creative Knockouts!

Kate 'Rijacki' Ledum zei

Cute tags!

Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to seeing you again next challenge.
Regards,
Rijacki

TTCRD DT
Rijacki's Workshop
Through The Craft Room Door
ttcrd.blogspot.com