Volgers

maandag 26 augustus 2019

atc - Clean and Simple

Hoi,

Zoals maandelijkse gewoonte is het weer tijd voor de ATC SWAP bij Noor & Zo. Deze maand is het thema Clean and Simple. Wel toch moeilijk hoor, ik ben steeds geneigd om er meer en meer op te doen, omdat ik het atctje zo kaal vind...... Maar dit zijn ze dan geworden. Zoals gewoonlijk hou ik er 1 voor mezelf.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

7 opmerkingen:

Sarah zei

Ze zijn leuk! X

Joanne kramer zei

Wat zijn ze mooi en kleurrijk! groetjes Joanne

Marijke zei

Heel mooi allemaal! Groetjes Marijke.

GerJanne zei

Mooie kleuren!

meg zei

thank you so much for playing along with us at alphabet challenge with these gorgeous cards, fabulous colours and a great sentiment

The Craft Princess zei

Very beautiful! And I love the sentiment. Thank you so much for entering our challenge at Crafter's Castle this month....good luck :)
Hugs... Janie
DT
Crafter's Castle
crafterscastle.blogspot.com

Basslady zei

wow! what an awesome selection!

thank you so much for playing along with us at alphabet challenge!

hugs and kisses from germany,
Silvi xoxo