Volgers

woensdag 14 augustus 2019

Proficiat, Getrouwd

Hoi,

T'is weer een verlengd weekend, Hoera!!!! Gisteren men laatste werkdag gedaan voor deze week. Nu kan ik genieten van een paar daagjes vakantie. Ik hoef pas maandag terug te gaan werken.
 Ik België is 15 augustus een Feestdag en vrijdag doen wij een brugdag. Woensdag is mijn vrije dag, dus, deze week niet veel werken. 

Vorige week heb ik deze kaart gemaakt voor een huwelijk. Deze laat ik jullie graag zien. Ik ben in de van van deze 3-hoek kaartjes dat ik er een aantal heb gemaakt. Deze is weer een opdrachtje, dat in de smaak is gevallen.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

7 opmerkingen:

Margo zei

Wat een prachtig kaartje Claudia !
Heerlijk zo'n korte week, hopelijk heb je lekker veel knutseltijd !
Groetjes
Margo

Caroline zei

Ik vind dit model ook zo leuk! heb er ook al eentje gemaakt, komt nog op mijn blog.
En je had toch pas vakantie gehad? En nu al weer een paar dagen vrij, heerlijk hoor!
Groetjes Caroline

Je@net zei

Erg mooi geworden, Claudia.
En een fijne week gewenst!

GerJanne zei

Wat prachtig, Claudia!

Jolanda zei

Prachtig kaartje ...en het is idd een heel leuk modelletje om te maken.

Liefs Jolanda

Cinderella zei

Hoi Claudia ,

Kei Leuke kaart

Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

Melanie zei

A lovely card!
Thank you soo much for taking part in our "anything goes + optional distress it” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
Hope to see you again in our new challenge as well…

Hugs,
Melanie
(DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

(DT Crafty Friends)

(DT The Sketchy Challenges)

(DT Simply Create Too)



PS: Sorry for the late comment, life had been very busy these past weeks…