Volgers

woensdag 28 augustus 2019

KKT - augustus - geoxideerd koper en steenrood

Hoi,

Bij Martina's kaartjes is er elke maand de kleuren kaart team. Hierbij mag je een kaart maken met  kleuren die gekozen zijn door een deelneemster. Elke maand zijn het andere kleuren.  Deze maand zijn de kleuren : Geoxideerd kopen en steenrood

Elke laatste woensdag van de maand mag je dan je kaartje plaasten op je blog.
Dit is mijn kaartje voor deze maand met de opgegeven kleuren.


Ik heb naar goei gewoonte van de KKT (voor mij dan toch) weer een visgraattechniek gemaakt. Zo probeer ik mijn restjes op te gebruiken in de opgegeven kleuren. Alleen heb ik voor het geoxideerd koper kleuren afgedrukt van het internet want die had ik niet.


Kleurenkaartenteam
il je weten wat de andere deelnemers hebben gemaakt? Je kan de lijst hier vinden

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

15 opmerkingen:

Jantine zei

Zo'n visgraat is altijd mooi, Claudia. En wat een idee om het kleurtje van internet af te drukken. Ik vond het echt lastig om de juiste kleuren te vinden in mijn spullen...
Maar nu heb je daar weer restjes van...:-D
Groetjes en fijne dag
Jantine

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een leuke kaart Claudia! Leuk model en apart zo met de visgraat, echt anders dan anders! Groetjes, Yvonne

Marfien zei

Handig als je een goede printer hebt ;-) , zo heb je toch een leuke kaart in de gevraagde kleuren

Nancy Soetaert zei

wel wat gepuzzel maar leuke manier om restjespapier te verwerken!
groetjes
Nancy

Marijke zei

Wat een leuk kaartje geworden met al die verschillende stukjes papier! Leuk gedaan en slim dat je voor de kleur op internet hebt gekeken! Groetjes Marijke.

martina's kaartjes zei

helemaal geslaagd kaartje is het zo geworden ! mooi gelukt
fijn dat je er (weer) bij bent deze maand,
grtjs, martina

chantal zei

Leuk zo een visgraat, heeft altijd wel iets speciaals.
Slim om kleurtjes van internet te gebruiken
Liefs Chantal

Elle-Jeanne zei

Leuke kaart, met de vigraat techniek.
Groetjes Elle-jeanne

Margreet zei

Wat mooi gedaan die visgraat. En zo gaaf dat je diverse tinten van de gevraagde kleuren hebt gebruikt!
xxx Margreet

Caroline zei

Heel leuk gedaan met de visgraat!
Groetjes Caroline

Nicole Parmentier zei

Wat slim dit visgraattechniekje. Mooie vorm heeft je kaart ook! Leuk om te zien hoe iedereen zijn eigen draai aan deze moeilijke combinatie geeft!

GerJanne zei

Mooi gedaan Claudia! Altijd leuk met strookjes!

Nelleke zei

Wat is dit een leukerd, Claudia. Zo mooi ook hoe de kleuren uitkomen en bij jou ook goed gelukt. Groetjes, Nelleke

Nancy zei

Hey Claudia,

Leuke kaart maakte je!

Liefs,
Nancy

Joanne kramer zei

Wat een super mooie en verzorgde kaart! groetjes Joanne