Volgers

zaterdag 22 februari 2020

Fijne Feestdagen

Hoi,

Deze week heb ik mijn hobby ruimte onder handen genomen en deze wat opgeruimd. Joran en ik hebben de 2 grote kasten leeggemaakt en weggedaan. Wim heeft schappen daar in de plaats gehangen en vervolgens hebben Joran en ik alles netjes terug een plaats gegeven. Veel overzichterlijker en gemakkelijker voor het grijpen. Nu weet ik ook weer wat ik allemaal heb liggen. En euhhhhh....... ik heb een massa aan kant liggen o.a......




Wat we nog gaan doen is het linkse schap helemaal herschikken en die hoekkast gaat er ook aan geloven. Die gaat weg en daar komt ook een schap. Veel gemakkelijker. 

Dus veel heb ik woensdag avond en donderdag avond niet geknutseld, want het was een grote opruim actie. Maar gisteren namiddag heb ik wel even de tijd genomen voor te knutselen en dit is het resultaat en wat ook tevens mijn DT kaartje is voor Crafty Hazelnut Christmas ChallengeChallenge 478 . heeft als thema, Gebruik goud




DT CHNC
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

8 opmerkingen:

Josje zei

leuke kaart heb je weer gemaakt

Anita van Deur zei

Prachtige kaart Claudia daar hou ik wel van.
Ik dacht dat ik al veel spullen had in mijn hobbykamer hihi dan mogen de nieuwe stempels van mij blijven :)
Groetjes, Anita

Marijke zei

een mooi sjiek kaartje met al dat goud! En je hebt goed je best gedaan! Soms moet je wel eens iets opruimen en wegdoen, maar dat doet wel een beetje pijn!haha! Groetjes Marijke.

Laurespage zei

Netjes opgeruimd. Ik vind dit ook heel belangrijk want anders je niets meer terug. Een vraagje, ik zag dat jij een elektrische cuttlebug hebt, ben je daar tevreden over ? En is dat het merk gemini of zo ?
Groetjes, laurette
En... je kaartje.met goud is prachtig !

tine zei

hallo,
leuk om in je hobbyruimte te kunnen kijken,
zoals iedereen heb je ook hel veel materialen!
maar mooi georganiseerd.
Ook de kaart is een mooie topper!
groetjes uit Brugge
Tine

Je@net zei

Erg leuke kerstkaart, Claudia.
Af en toe moet de bezem een keer door je werkplek. Fijn om dan weer spulletjes tegen te komen die je lang niet gebruikt hebt (of niet eens meer wist dat je het had ;o)

farmerblog zei

Als je een maal bezig bent hè, dan kom je van alles tegen. Heerlijk als straks alles weer overzichtelijk is. Ik heb wel een kleine tip voor je. Let even op met gekleurd papier , dat dit niet teveel in het licht ligt. Dan wil het nog wel eens verkleuren. Ik heb hetzelfde in de kast of in een bak. Jou kerstkaart is leuk en mak er zijn. Groetjes, Nelleke

GerJanne zei

Wat een mooie kaart met die gouden boompjes. En je hobby kamer, heerlijk zoveel planken. Vaak als ik andere kamers zie zeg ik hier thuis: zie je, het valt erg mee wat ik aan spullen heb...hihihi...