Volgers

maandag 10 februari 2020

Have a great day

Hoi 

Tijdens de kerstvakantie heb ik op A... een fotobox besteld. Deze heb ik pas in ontvangst mogen nemen en ik ben er superblij mee. De fotobox is niet heel groot, maar net groot genoeg (voor nu, altans) om een mooie foto te kunnen maken van de kaartjes. Er werden ook gekleurde achtergronden mee geleverd, maar die vind ik niet zo mooi. 

Ik heb een voorjaarskaart gemaakt met DP van de action, wat stansjes en embellies. Dit is teven ook mijn DT kaart voor Starstampz  Thema is Lots of layers/ veel laagjes. Je hoeft geen digi van starstampz te gebruiken. 

De winnaar wordt random gekozen en wint 3 digis van starstampz


De Prachtige digi's van Sarah kan je vinden op Etsy: Shop Link


DT Starstampz
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes
 Claudia

8 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat leuk een foto box, je kaart is prachtig!!
Groetjes, Anita

Joanne kramer zei

Wat een super mooie en vrolijke kaart!
Leuk een foto box, hoop dat je er veel plezier mee mag hebben.
Ik heb ook een opvouwbare fotobox. Gebruik hem eigenlijk niet meer. te lui om elke keer dat ding op te zetten.... groetjes Joanne

Hermien zei

Een prachtig kaartje Claudia, veel plezier met je fotobox!

Groetjes Hermien

Bea zei

Prachtige kaart Claudia, leuk dat je mee doet aan de challenge bij Cheerful sketches...

groetjes Bea.

Margreet zei

Prachtig kaartje.
Leuk dat je meedoet met de schets van Cheerful Sketches.
xxx Margreet

Bernadet zei

Geweldig mooie kaart Claudia.
Lekker vrolijk ook.
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

Ellen zei

Heel leuk en vrolijk kaartje! Gezellig dat je meedoet bij Unicorn Challenge.

groetjes, Ellen

Unknown zei

If you're trying to lose weight then you need to try this totally brand new custom keto diet.

To produce this service, certified nutritionists, fitness trainers, and chefs united to develop keto meal plans that are productive, suitable, price-efficient, and satisfying.

Since their first launch in early 2019, thousands of individuals have already remodeled their body and health with the benefits a great keto diet can provide.

Speaking of benefits: in this link, you'll discover eight scientifically-certified ones provided by the keto diet.