Volgers

zaterdag 1 februari 2020

Na Regen Komt Zonneschijn

Hoi,


Vandaag begint er  bij Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge. Het thema is telkens Alles mag, zolang je design paper gebruik. 

Dit is alvast mijn uitwerking voor deze maand.
Deze kaart heb ik vorig jaar in het najaar gaan maken bij Noor en Zo. Tijdens de kerstvakantie heb ik deze dan afgewerkt. Ik vind deze zo leuk. Ik ga er zekers nog zo maken. Het DP is van Noor Design. De Het plaatje en tekst is van Bella Lulu.




DT Patterned Paper

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
tuesday throwdown
crafty catz

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat leuk gedaan!!
Groetjes, Anita

carla zei

Een heel mooi kaartje Claudia.
Leuk gemaakt.
Groetjes,
Carla

Marijke zei

Zeker een heel leuk kaartje en leuk met dat rolgordijn!Groetjes Marijke.

Josje zei

wat heb je dat leuk gemaakt

Joanne kramer zei

Wauw! Wat heb je dit knap gemaakt! groetjes Joanne

Chris zei

Wow! So clever and original, the working blind is amazing! Thank you for sharing this gorgeous card at Crafty Catz this week.
x

Cynthia van der Wilk zei

Wat maak je toch mooie creaties. Hoe lang ben je nu met zo'n kaart bezig?