Volgers

donderdag 20 augustus 2020

Life is better with a smile

Hoi,
 
Hebben jullie gisteren ook gekeken? Ik heb mijn eerste live gedaan bij Hobbizz. Superleuk om te doen. Je kan je aanmelden hier in de groep. Hobbiezz. Daar kan je het filmpje ook terug bekijken en binnenkort kan je deze ook kijken op het you tube kanaal van Hobbizz.

Tussendoor ga ik ook gewoon ook verder met mijn eigen challengeblog. Deze kaart heb ik afgelopen weekend gemaakt. Toen nog net lekker in de zon, (net voor de hevige regenbuien).
Het thema deze week bij Creative Sketchy Girls is Vlinders. Onze sponser is De Egel



Mijn Challenge Blog
Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

11 opmerkingen:

Caroline zei

Prachtig kaartje Claudia, leuk model.
Groetjes Caroline

Anita van Deur zei

Wat een mooi model en een prachtige kaart.
Groetjes, Anita

Je@net zei

Een pracht van een kaart, Claudia!

!neke zei

Super mooi Claudia !
Groeten Ineke

GerJanne zei

Geweldige kaart! Dat heb je supermooi gedaan!

Darnell zei

You've really celebrated pink with this incredible butterfly card and tag, Claudia! Thank you so much for adding schparkle to The Flower Challenge! Keep well! Hugs, Darnell GD

Joy Wilson zei

Wow this is gorgeous! I love how wove the ribbon! Thanks for joining our Anything Goes Challenge at Lil Patch of Crafty Friends. I hope join us again real soon!
Hugs, Joy
Joyfully Stamps
Lil Patch of Crafty Friends, Owner/Coordinator

Bernadet zei

Ooooh wow wat een pracht van een kaart Claudia!
Superkleurtjes zo bij mekaar

Megan J zei

Hi Claudia, a special and extremely pretty card, the layers remind me of a lantern, I love the butterfly with the shaker. Thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends, good luck in the prize draw... Megan DT LPoCF

Rocky zei

Thank you for joining us at NJC with this pretty pink card, love the pull out tag too.

Helen zei

Beautiful - love all the details you've added.

Thanks for joining us at the Creatalicious Challenge.

Helen x