Volgers

donderdag 27 augustus 2020

Verjaardag, een mooi moment,.....

Hoi,

Voor Hobbizz heb ik gisteren een LIVE gedaan in de Hobbiezz groep. Deze kan je hier vinden. Ik heb met de Kit Garden of Love gewerkt en hier een kaart meegemaakt.


De Kit Garden of Love kan je hier bestellen voor 24.99 ipv 32.99.

De Inhoud van de Kit is als volgt:
6002/0578 Noor! Design Randstans ruitjes
S-GOL-PAD Crafters Compagnion papierset Garden of Lve 12x12" (48vel)
specificaties van het papierblok:
3 vel design (16 designs)
8 designs zijn met goudfolie bedrukt
180gsm

Ik ben begonnen met een stukje cardstock van 15x30 en ik heb deze gerild op 3.5-7.5-22.5- en 26.5 cm
Je neemt ook 2 stukjes cardstock van 15x 18.3cm en rilt deze op 1 cm.
Voor De pocket heb je een stukje cardstock nodig van 14.5cm x 4 cm.
Ik heb ook de randmal 6002/0578 Noor! Design Randstans ruitjes 3x uitgestanst. Deze heb ik aan de zijkanten van de kaart geplakt, op het stuk van 15x30 en op het stukje van de pocket.



Voor het Design papier heb je volgende afmetingen nodig:
14x14.cm
3.5x14cm
2 stukjes van 3.5x14.5
2 stukjes van 3x14.5cm
4 stukjes van 7x14.5cm


Voor het aankleden van de kaart heb ik een grote bloem uit geknipt en deze gebruikt als sluiting voor de kaar, Ik heb hiervoor een magneet gebruikt. Op ons Youtube kanaal van Hobbizz kan je de live terug herbekijken voor de uitleg hoe je gemakkelijk een magneet bevestigd op je kaart.


Voor de verdere afwerking heb ik uit het Desing papier verschillende bloemen uitgeknipt. Deze vind je terug in de verschillende designs van het designs papier. Ook heb ik in de pocket  2 tags gemaakt.




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:


 Creative Groetjes

12 opmerkingen:

Henriët zei

Super leuk deze kaart! Mooi met de labels in de pocket.
Groetjes van Henriët

Anita van Deur zei

Wow het is prachtig!!
Groetjes Anita

GerJanne zei

Schitterend! Waar haal je de tijd vandaan om elke keer van die uitgebreide kaarten te maken? Met zo'n kaart ben ik wel 2 dagen bezig! Knap van je!

Josje zei

Mooie kaart en ook een mooi model
fijn weekend

Dorothy S zei

What a lovely floral collection. I agree with a previous comment - your attention to detail must tae a lot of time! Thanks for joining our current dots and/or stripes challenge at the Crafter's Cafe. Dorothy S, DT member

Diana Soling zei

Beautiful card. I love all the different folds and elements you've added. Thanks for joining us at Crafter's Cafe Challenge!

Shirley-Anne zei

Totally awesome card design . Love the diecut edges and the large closing flower. Thanks for sharing with us here at TTCRD anything goes challenge. Good luck with your entry and hope that we see you here again soon .
Shirley-Anne DT

Pam Tiedtke, or Pammie Lou zei

This is just stunning! Wow! What a gorgeous card! Thanks for sharing it with us over at PIP Challenges!
Hugs
https://pammiesinkypinkieschallenges.blogspot.com/

Billie A zei

So cute. Great design and so glad you shared over at Aud Sentiments (and Crafty Sentiments)

Deezy's Handmade Cards zei

Prachtig!
Dank voor het delen op het Aud Sentiments Challenge Blog! Deezy (DT)

creatif edges zei

beautiful , thanks for joining us @penny's challenge
xoxo Shraddha DT

TracyM #6773 zei

DELIGHTFUL card!
LOVE your fancy folds, ornate accents, pretty colours and design, LOVE IT ALL - WOW!
Thank you for joining us at Penny's Paper-Crafty Challenges and good luck with your entry :)