Volgers

zaterdag 22 augustus 2020

Welcome to the jungle

 Hoi,


Met de Kit At the Zoo heb ik een Fun fold card gemaakt.


Hiervoor heb ik een stuk cardstock genomen van  24x16cm. Je rilt deze op 6 en 18 cm en vouwt dit naar binnen. Daarna heb ik de 2 flapjes bekleed. Hierop heb ik 2 strookjes geplakt van 11.5x7cm in het blauw,  en ook een strookje van 11x 6.5cm in het groen. Daarna heb ik deze bekleed met design papier,  10.5x6 cm Het ene strookje plak je links en het andere rechts. Deze kan je naar eigen smaak verder aankleden.



Op de onderste strook heb ik een pocket gemaakt. Hiervoor neem ik een strookje van 11.5x 2.5cm. Je beplakt de zijkanten en onderkant met tape om een pocket te maken. Hierin heb ik verschillende tags gemaakt.



Deze tags heb ik gemat met groene en blauwe cardstock.


Voor de binnenzijde heb ik het mooie desigpapier genomen van de kit At the Zoo, alsook het Bella Lulu knipvel. Het grasrandje heb ik enkel aan de onderzijde geplakt zo, kan je er nog vanalles achtersteken.


Verder kan je je kaartje nog aankleden naar eigen smaak.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:


Creative Groetjes


10 opmerkingen:

Anita van Deur zei

zo dat is een leuk jungle kaartje geworden.
Fijne dag groetjes, Anita

Bernadet zei

Superleuke kaart Claudia!

Je@net zei

Erg mooie jungle kaart, Claudia!

Caroline zei

Heel gaf model Claudia! En leuk wat je live uitzending!
Groetjes Caroline

GerJanne zei

Wat ontzettend leuk. Een prachtige kaart en heel vrolijk van kleur!

Henriët zei

Wat een leukerd Claudia. Er is van alles op te zien. Mooie papiertjes heb je gebruikt.
Groetjes van Henriët

Jenny L zei

Hi Claudia,
what a very brilliant design and I love all your wonderful Animals created in this lovely design.
Thank you for joining the MAWTT Challenge.
Lots of crafty love. Jenny L> DT

Diane Louise J zei

Hello Claudia… Thanks for sharing your amazing jungle themed card with Moving Along with the Times; it fits perfectly with our ‘Elephant(s)’ challenge theme. Hope you can join us next month for our new challenge. Diane Louise (Team Leader) xx

Doris P. zei

Wow! It´s great! Love the technique and the little details. Thanks for joining us at papercraft Challenge.

Ines zei

Super:)Thanks for playing with us at The Creative Crafters:)Ines DT
http://inka-mojmalyswiat.blogspot.com/
https://creativecrafterschallenge.blogspot.com/