Volgers

zaterdag 19 december 2020

Dreaming of a white Christmas

  Hoi,


Zaterdag, onze vaste afspraak voor een kerstkaart. En vandaag is het niet anders.  Bij Crafty Hazelnut Christmas Challenge is het tijd voor een nieuwe challenge en deze luidt alsvolgt: gebruik het woord "Christmas".

DT CHNC

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

11 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel mooi leuk met de penguin.

jackelien zei

Hoi
Erg leuke kaart.
Groetjes Jackelien

Je@net zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Claudia!

lenywim35 zei

Gave kerstkaart Claudia. Mijn jongste kleindochter was ernet even, vond de aangeklede pinquin heel gaaf. Moest gelijk weten of ik die stans ook had, moest het ontkennend beantwoorden. Ze nam net weer een stapel cardstock mee/ maar ik had nog we plaatjes. Daar moest ze het mee doen. Ik raak zo aardig door de spulletjes heen en doe haar er een plezier mee. Ze had net mijn laatste blog gelezen en vind dat ik vaker een verhaaltje er op moet zetten. Wie weet ?groetjes Leny

Marijke zei

Een leuk en vrolijk kaartje met de pinquin en kerstboom! groetjes Marijke.

karin zei

Leuke kaart in mooie kleuren.
Groetjes,
Karin

Henriët zei

Wat een leukerd!!
Groetjes van Henriët

My name is Erika. zei

So adorable. The penguin is a cute addition. Thanks for joining us at Try It On Tuesday. Hugs-Erika

Billie A zei

Cute card and scene. Fun card style. Thanks for sharing over at Crafty Sentiments.

Sylvia kaarten en zo. zei

Prachtige kaart Claudia! Bedankt voor je deelname bij Craft challenges. Groeten van DT lid Sylvia.

Sheryl zei

Gorgeous easel card. I love the image and design.
Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
Regards
Hugs
Sheryl xx
TTCRD DT Crazy Craft Corner{My Blog}