Volgers

zaterdag 5 december 2020

Kerstgroetjes

Hoi,

Het gemakkelijke aan elke week 1 minstens kerstkaart te maken is dat je op het einde van het jaar, voldoende voorraad opgebouwd hebt en je geen rush tegen de tijd nodig hebt om ze af te moeten maken. Ook zie ik bij mij toch een enorm verschil met de kerstkaarten die in de zomer zijn gemaakt en diegene die in de winter zijn gemaakt. Die van de zomer hebben dikwijls andere kleuren, minder traditioneel, wat zomerser (voor een kerstkaart dan).
Deze week is het thema bij Crafty Hazelnut Christmas Challenge Quick and Easy. Daar kan iedereen wel iets mee, toch?


DT CHNC

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Kerst/ Christmas challenge november eervolle vermelding 

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

7 opmerkingen:

Cynthia van der Wilk zei

Wat een mooi kaartje. En die boom met 3d effect is erg mooi.

Hobby Hoogland zei

Wat een leuke kaart , mooie kerstboom. Denk dat het ook wel scheelt in welke periode je je kaart maakt . Maak eigenlijk kaarten in die periode ,voegt niet om nu een zomerse kaart te maken.
Gezellig weekend .
groetjes Marjan.

Anita van Deur zei

Leuke kaart en de boom met 3d effect is erg mooi.
Fijn weekend.

karin zei

Mooie snelle kaart Claudia. Proficiat met je topplaatsje.
Groetjes,
Karin

Je@net zei

Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt, Claudia!
En gefeliciteerd met je toppertje!

GerJanne zei

Heel mooi kaartje Claudia! En ik ontdekte vandaag dat al je reacties bij mij vanaf begin november in de spam waren gekomen. ZO raar. Ik heb ze allemaal weer terug gezet. Vond het al zo raar dat je net meer reageerde, omdat je altijd zo trouw bent! maar gelukkig kwam ik erachter!

Nancy zei

Beautiful card, Claudia! That tree is very cool!