Volgers

vrijdag 4 december 2020

Winter Wonderland

Hoi,

Nog even aan de kerstkaarten. Ik wil er zeker genoeg hebben. En moest ik er teveel hebben, dan bewaar ik deze alvast voor volgend jaar. Daarom maar ik ook geen kerstkaarten met een jaartal op.

Nog steeds met dezelfde papierblok in blauwe en grijze tinten. Je kan hier zoveel mee. Nu heb ik deze gecombineerd met zilver en zwart. En dan heb je weer een totaal andere kaart.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍
Creatieve Groetjes
 Claudia

8 opmerkingen:

Marijke zei

Een mooi kaartje en een leuk modelletje! Je kan zeker niet genoeg kaarten hebben. Komen altijd onverwachts kaarten bij die je moet versturen! Groetjes en een fijne dag, Marijke.

Je@net zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Claudia!

Anita van Deur zei

Dat is een leuke kaart Claudia vind het hert prachtig.

Hobby Hoogland zei

een prachtige winter kaart , mooi met het zwart erbij.
Geef je gelijk dat je er geen datum opzet .
groetjes Marjan.

creationsnz zei

The deer are so peaceful and calm. Have a nice Christmas Claudia. So glad you shared with us at the Crafters Cafe, CarolG

Gerda zei

Wat een prachtige kaart!! De vorm is erg mooi en wat een leuk plaatje met die hertjes erop !!! Het is echt heel mooi geworden!! LOVE IT!! Thanks for joining us at Cut it Up challenge!
Have a great day.
Gerda

Rachel Webber zei

Love that image! Thank you for sharing with us at Fab ‘n’ Funky.
Rachel DT

Nancy zei

Stunning card, Claudia! Where do you get all your gorgeous dies? They're wonderful!