Volgers

maandag 1 maart 2021

Hooray

  Hoi,


Vandaag begint er  bij Crafty Hazelnut's Patterned Paper een nieuwe Challenge.  Zoals altijd mag je met alles meedoen zolang je Design papier gebruikt.
Dit is mijn uitwerking van deze maand. Het is de pop up box van de voor jou kit van Noor en Zo!.

 Deze box ga ik cadeau geven  aan mijn schoonmoeder voor hare verjaardag deze zomer!



In deze tags ga ik foto's kleven van haar 3 kleinkinderen.



Deze pocket heb ik vast gemaakt met de kleine velcro's van Joycraft, Je koopt ze als rechthoekjes maar je kan ze nog veel kleiner knippen. Ik het ze een 0.5cm klein geknipt en omdat ze zelfklevend zijn, kan je deze gemakkelijk bevestigen.

DT Patterned Paper

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Top 3 bij Your Scrapbook place



Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

9 opmerkingen:

Bernadet zei

Wat een tof doosje Claudia!

Hobby Hoogland zei

Een heel mooi doosje en vrolijk papier hier voor gebruikt.
groetjes Marjan.

Anita van Deur zei

Wat een gaaf doosje, gefeliciteerd met je topper.

Jinny zei

What an amazing creation, Claudia! Love all the lovely details. Thank you for joining us at Creative Knockouts, and I hope to see you again soon. Hugs, Jinny

Nance zei

What a fabulous birthday box! Your MIL is going to love it! Thanks for joining us at Krafty Chicks this week.

Kelly Schelske zei

What a gorgeous project Claudia!

Thank you so much for joining us this week at Creative Knockouts! Good luck!

Darlene zei

WOW ... absolutely awesome Claudia! Well done! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

Darlene
SISTERHOOD OF CRAFTERS
DAR’S CRAFTY CREATIONS
Please stop in for a visit!

Manal Habib zei

Lovely box card. Thank you for your entry at scrapping4funchallenges.
Manal DT

MeSi zei

This is amazing! Thank you for joining our Lil Patch of Crafty Friends Challenge. Hope to see you again!
Merja DT