Volgers

woensdag 10 maart 2021

Proost op je verjaardag

Hoi,


In januari mocht ik in de top 3 staan bij Carlin's kaartenparadijs Toen kreeg ik de kans om GDT te zijn en dit heb ik ook gedaan. De opdracht voor deze maand luidt Land + iets typisch uit dan land. Ik heb gekozen voor België zijn lekkere frietjes met een biertje erbij.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:


Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hey Claudia nieuwe layout voor je blog mooi geworden.
Je kaart is toppie, fijne dag.

Ela zei

Dat is lekker smikkelen! Leuk gedaan met de frieten! Groetjes Ela

karin zei

Een leuk kaartje met een lekkere zak frites erop Claudia. Nogmaals dank dat je gastdesigner wou zijn bij Carlin's Kaartenparadijs.
groetjes,
Karin

Bianca van Tilburg. zei

Wat een leuke kaart Claudia.
Gezellig dat je meedoet bij onze challenge.
Veel liefs Bianca
DT The Sketchy Challenges Blog.

berucrafts zei

What for a fantastic card make for men... Love the idea.

Thank you very much for joining us at the bastel-traum Challenge.
Hugs and good luck
Ute Berger
DT bastel-traum challenge

Arteconpapelmaderaehilos zei

Wonderful projet! Thank you for sharing in our challenge at Classic Design Challenge we really appreciate you joining in.

Maritza DT

Veronique zei

Beautiful card 🙂 Thanks for your participating at The Skechy Challenges. Hope you participate in our next challenge. DT Veronique