Volgers

vrijdag 12 maart 2021

It is time to be awesome

 Hoi,


Ik heb nog een mannen kaart gemaakt nav mijn live bij All Inclusive. Niet helemaal hetzelfde, maar deze heeft er wel veel van weg. De basis is het zelfde gemaakt.




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:


Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

10 opmerkingen:

Marijke zei

Mooie mannenkaarten allemaal! Succes met de verkoop! Groetjes Marijke

Anita van Deur zei

Wauw een super mooie mannenkaart zoveel details zijn er te zien.

karin zei

Leuke collage van kaartjes Claudia. Mooi gemaakt.
Groetjes,
Karin

Bernadet zei

Wat een toffe en stoere mannenkaart is dit Claudia.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie stoere mannenkaart heb je gemaakt Claudia, erg gaaf. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

Josje zei

Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt zeg!

Monique zei

Wat een mooie volle kaart! Aan labeltjes geen gebrek.
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

berucrafts zei

wonderful brithday card for men... Love it!

Thank you very much for joining us at the bastel-traum Challenge.
Hugs and good luck
Ute Berger
DT bastel-traum challenge

Jackie Cornfield zei

This is a smashing project!
We do love to see all the entries at Classic.
Stay safe and well.
Thank you for sharing in our challenge at Classic Design Challenge we really appreciate you joining in.

Jackie DT



Helen zei

Such a clever design and so much detail.

Thanks for joining us at the Crafty Friends Challenge.

Helen x