Volgers

maandag 12 april 2021

spelen met restjes

 Hoi,


Met de Cricut Joy heb ik nog eens een restjes kaart gemaakt. Deze keer heb ik de zwarte stukjes genomen en de achtergrond met een designpapier versierd. Zo krijg je een ander effect. Gewoon effe met de restjes spelen. Hier komen de volgende weken nog wel wat varianten mee. 


Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia


5 opmerkingen:

karin zei

Een leuke sunburst kaart Claudia, alleen deze keer in donkere tinten. Mooi gemaakt.
Groetjes,
Karin

Elle-Jeanne zei

Wat leuk gedaan een sunburst kaart met de restjes.
Groetjes Elle-jeanne

Anita van Deur zei

Heel mooi deze donkere sunburst kaart.

Je@net zei

Erg leuke kaart, Claudia!

Rosina zei

heel mooi dit sunburst kaartje Claudia...
groetjes Rosina