Volgers

vrijdag 23 april 2021

Sunburst Kerst

  Hoi,


Ik ben nog steeds met de restjes aan het experimenteren samen met de cricut. Ik ben allerlei simpele kaartjes aan het maken. Zo leer ik ook met de cricut werken en gebruik mijn restjes en gaat er niets verloren. 

Met de restjes uit de grijze/blauwe kerstblok (die ik zaterdags gebruik voor de kerstkaarten) heb ik deze sunburstkaart gemaakt.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:



Butterfly challenge nr 155 top 3 behaald 22-04-2021



Creative moments challenge 212 Honorable Mention 22-04-2021




Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia


3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart in deze kleuren daar leent de sunray zich goed voor, gefeliciteerd met je toppertjes.

carla zei

Claudia ik ben superblij met die mooie kaart die je voor mijn verjaardag gemaakt hebt. Zo mooi met de koeien en alle bijpassende dingen.
knap gemaakt.
Dank je wel.

Ook deze sunburstkaart ziet er leuk uit.
Ik denk niet gemakkelijk om te maken.
Zelf nog nooit gemaakt.

Groetjes,
Carla

Je@net zei

Erg leuke kaart en gefeliciteerd met je toppertjes!