Volgers

donderdag 15 juli 2021

Choose Happy

 Hoi,

Yeah, ben echt aan het genieten van mijn vakantie en echt waar hé.... er heeft mij een virus te pakken..... de planten virus.... Ben aangestoken, nie nornaal. Ik had al wel wat succulenten en cactussen in huis, maar ik ben mij gaan verdiepen in andere planten en hé, wat zijn die leuk en mooi. Zo heb ik ondertussen een stippenbegonia, een caladium , alocasia amazonica, een tiengebodenplant,..... en er zullen er zeker nog bijkomen. Zo wil ik nog graag een zebrina alocasia en ooit (want die is pokke duur) een monstera variegata.

Nu effe genoeg over mijn planten rijkdom en terug naar mijn kaartje. Vandaag heb ik een vlinder kaart met veel bling. Deze heeft al een bestemmeling. Mijn dochter zag deze gisteren liggen en zei  "deze is voor Helena, haar verjaardag een zondag". 

Dit is ook ineens mijn DT kaartje voor Girlz Creative Crafts een nieuwe Challenge. Bij deze challengeblog leggen vooral de focus op het gebruik van knipvellen, plaatjes, prenten, e.d.  gevolgd door een thema. Het thema deze maand is: Vlinders





Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Love to craft DT favorite challenge juni 10-07-2021


Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

8 opmerkingen:

meg zei

You created a stunning card with beautiful papers and embellishments

Josje zei

mooie kaart heb je weer gemaakt

karin zei

Een mooi kaartje met veel vlinders erop in mooie kleuren Claudia.
Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Groetjes,
Karin DT

Scrapping4funChallenges zei

Beautiful Birthday card! love all the die cuts and butterflies!
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
Rachelle DT
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

Janis Lewis zei

Very pretty. Thanks for sharing at Crafting Happiness Challenges.
:) Janis, Owner & Design Team

As.I.Do.Rodos. zei

Beautiful card Thank you for entering our Anything Goes Challenge atThrough The Craft Room Door this week. Looking forward to seeing you again next challenge. Good luck Ginny
My Blog As I do Rodos

OlgaB zei

Lovely combination of cololur with all the wonderful butterflies!
Thank you for joining Creative Moments!
Hugs from Africa!
OlgaB

cohenna zei

Beautiful! Thank you so much for joining with ust at Daisy Chain Challenges this time and good luck :)