Volgers

zaterdag 31 juli 2021

Happy Holidays

 Hoi,

Zo, mijn vakantie zit erop.  Niet veel uitstappen gedaan, maar wel leuke dingen, zoals mijn plantjes binnen een leuke plaats gegeven en nieuwe open kasten gekocht en alles wat terug herschikt in de woonkamer. Een stukje tuin aangeplant. Veel gaan eten..... das altijd lekker 😍. Mijn verjaardag gevierd, πŸ˜‹πŸ˜€πŸ˜πŸ’“
Bedankt aan Ditta, Bernadet, Nancy, Ingrid, Paulette, Jeanet, Ineke , Marijke, Nicky, Lisbeth, Nicolette, HenriΓ«t? Gerjanne, Nelleke, Marga en Linda voor de mooie kaarten die ik heb mogen ontvangen.

Ondertussen heb ik voor vandaag voor jullie een kerstkaart klaar in het thema rendieren. Dit is deze week het thema bij Crafty Hazelnut Christmas Challenge

DT CHNC

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Dream valley challenge 251 op 3 behaald 26-07-2021




Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

6 opmerkingen:

meg zei

What a wonderful shaped card,beautiful papers,image and diecut embellishments

Lia zei

Wat een supergaaf drieluik laat je zien! Prachtig gemaakt.
Lia xx

Chantal zei

Een prachtige kaart, leuk die drieluik.
Groetjes, Chantal S

Billie A zei

Very pretty card and design. So glad you shared over at Crafty Gals Corner.

Renate zei

Prachtige kerstkaart, Claudia. Nog van harte met je verjaardag.
Dank je wel voor je deelname bij KIC
Groetjes Renate DT

Nicolette zei

Hele mooie kaart. Fijn dat mijn kaart aangekomen is.
Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
Groetjes Nicolette DT