Volgers

zondag 1 augustus 2021

Jij bent mijn vrolijke noot

   Hoi,


Hier ben ik dan met mijn 2de kaartje voor vandaag; Mijn vakantie is ten einde. Maar we gaan er een top dag van maken. Vandaag komen we weer samen met een heleboel vriendinnen om te knutselen.

Ondertussen heb ik deze ochtend reeds een kaartje voor jullie klaar. Deze heb ik gemaakt nav een voorbeeld dat ik in de groep van noor en zo heb voorbij zien komen.

En dit is dan ook meteen mijn DT kaartje voor Crafty Hazelnut's Patterned Paper . Bij deze challenge is het thema steeds alles, zolang je design papier gebruikt.


DT Patterned Paper


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

5 opmerkingen:

meg zei

You created a fabulous background and layout for your musical gnomes,a fun card

Lia zei

Claudia, wat een superleuke kaart! Hier word je toch helemaal blij van als je hem in de brieenbus vindt!
Lia DT S4F

Ginny zei

So glad you're playing along with us on Star Stampz Challenge Blog. All the best!
--- DT Gina Ang---
Star Stampz Challenge Blog

Wendy Ann Batchen zei

Lovely card. Thank you for sharing with us over here at The Creative Crafters Challenge and best of luck with your entry.
Wendy DT Member for https://creativecrafterschallenge.blogspot.com/

Victoria Rowson zei

Super creative card! Thank you so much for sharing with us at Lemon Shortbread Challenge Blog. I hope you can join us again soon.
Victoria DT