Volgers

maandag 23 augustus 2021

Hello

  Hoi,


Van't weekend heb ik zijn we met een paar vriendinnen gaan kijken bij Nicky. Nicky had van haar moeder veel borduurspullen liggen die wegmochten. Samen hebben we eruit gekozen wat we graag hadden. Ik zelf heb de katoengaren gehouden en 1 borduurpakket; Ik kan el een hele tijd verder nu. Nu nog de tijd vinden om terug kruissteek te gaan maken.

Voor vandaag toon ik jullie een restjes kaart. Dit is he laatste uit deze serie DP. Wat ik er nog van overheb gaat naar een kleuterschool. Dat ga ik voortaan ook meer doen. Wat ik niet meer gebruik of de bruikbare restjes gaan naar de kleuterschool hier in het dorp, waar mijn kinderen vroeger naartoe gingen. Juf Annemie is daar heel blij. Zo kunnen de kleuters er nog mee knutselen.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:


Creative moments honorable mention challenge 220 21-08-2021


Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia


8 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Gefeliciteerd met je eervolle vermelding altijd leuk, en wat een mooie restjes kaart.

Cinderella zei

Hallo Claudia

Wat een leukerd heb je weer gemaakt
en gefeliciteerd met de eervolle vermelding van de andere prachtige kaart

Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

meg zei

A great card using left over papers,thank you for joining in at the Alphabet Challenge

Josje zei

Leuk zo met die restjes

Dawn Phillips zei

Your hello card is so cute. Thanks for joining us at The Alphabet Challenge. Love Dawn x

Furrbster zei

This is a lovely card,

Thanks for sharing it with us at Creative Moments,

Hugz Tinz

Hazel zei

A lovely, cheery card. Thank you so much for joining us at INTAAS. Hazel x

Ines zei

Super:)Thanks for playing with us at The Creative Crafters:)Ines DT
http://inka-mojmalyswiat.blogspot.com/
https://creativecrafterschallenge.blogspot.com/