Volgers

woensdag 4 augustus 2021

Aftellen tot 24.00u

 Hoi,


Afgelopen zondag hebben we met vriendinnen een knutseldag gehad. Zo leuk. We hebben gelachen, veel gebabbeld en natuurlijk voluit geknutseld. Iedereen maakt dan wat ze op dat moment graag willen maken. Niets wordt er opgelegd. Iedereen doet zijn eigen ding. En heet leuke eraan is dat er dan ideeën van voortkomen. Ik heb aan een kerstkaart gewerkt en die laat ik jullie vandaag zien.

Dit is ineens mijn DT kaartje voor Penny's Paper Crafty Challenge . Thema is zoals altijd, alles mag.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

LeAnn's world Dt favorite challenge 40 03-08-2021


unicorn challenge, winner challenge 67 03-08-2021

Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

10 opmerkingen:

Crealientje zei

Prachtige Kerstkaart!
Gezellig dat jullie samen aan de knutsel zijn geweest!
En wat fijn dat het nu weer kan.
Gefeliciteerd met je mooie toppertjes!
Lieve groetjes Crealientje.

carla zei

Superleuk om samen te kunnen knutselen.
Ik zou er mij ook wel bij vinden, moest het niet zo ver zijn.
Een mooie kerstkaart met een hele leuke digi.
Knap gemaakt.
Groetjes,
Carla

Josje zei

Leuk dat jullie samen geknutseld hebben mooie kaart heb je gemaakt en leuk model

Billie A zei

Wonderful card. Great design and images. So glad you shared over at Crafty Gals Corner.

Lynda zei

Oh my gosh! How much work went into this card? Lovely - great merging of elements and great design. Thank you for joining us at Cardz 4 Galz xx Lynda/Loopyloo DT

Renate zei

Super leuke kerstkaart, Claudia. Gefeliciteerd met je toppers.
Dank je wel voor je 2de deelname bij KIC
Groetjes Renate DT

Cazro zei

Wow! lots of involved work in this project. A fabulous card, so mudch to look at. Thanks for sharing with us at Cardz 4 Galz. Caz. DT. x

Nicolette zei

Deze is ook erg mooi.
Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
Groetjes Nicolette DT

Julie Odil zei

These are wonderful! I love the shapes of them! Thanks so much for joining us at Lil Patch of Crafty Friends. Julie, DT member

The Craft Princess zei

Oh what an amazing card!!! So cute and so many wonderful layers! Thank you so much for entering our challenge at Crafter's Castle this month....good luck :)
Hugs... Janie
DT
Crafter's Castle
crafterscastle.blogspot.com