Volgers

zondag 1 augustus 2021

Special for you

  Hoi,


Een paar weken geleden heeft er een microbe mij echt gebeten!!!! Ik ben ineens bezeten door groene exotische kamerplanten. Ik had al een redelijke collectie cactussen en succulenten, maar nu zijn daar nog wel wat plantjes bijgekomen. En 1 die op mijn lijst stond was toch wel de alocasia Zebriana. Die heeft zo een mooie gestreepte stam in groene tinten en mooie grote bladeren.

Nu heb ik aan Andrea, van sheep ski gevraagd of ze die plant voor mij een kon tekenen en zo gevraagd zo gedaan. Hieronder stel ik jullie met trots de digi voor Alocasia Zebrina.

Ik heb die natuurlijk gebruikt voor mijn DT kaartje waar het thema deze maand luidt: Let's be cute.

De nieuwe challenge van  Sheep Ski Design vindt je hier. Je hoeft geen digi van Sheep Ski Design te gebruiken. Maar doe je dit wel en wordt je gekozen als winaar, dan win je een extra digi.

De winnaar wordt random gekozen en wint 3 digis van Sheep Ski Design.

Je kan meedoen zowel hier bij ons bij de blog: Sheep Ski Design en ook  in de facebook groep: Sheep Ski Design Facebook.

De Prachtige digi's van Andrea Norris kan je vinden op Etsy: Shop Link

Zoals steeds kan je genieten van 10% korting op de digi's van Andrea Norris door gebruik te maken mijn kortingscode SKIANDREA10 in de Etsy Store.

DT Sheep Ski Design
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia


5 opmerkingen:

tine zei

Beste Claudia,
Regelmatig bezoek ik je blog en sta telkens met verwondering te kijken naar de maooie kaarten die je maakt en nog meer naar alle topprestaties die je behaalt bij de challenges.
Ik heb een vraagje gesteld op je Fb, gemakkelijker om het antwoord terug te vinden.

nog een fijne zondagavond
Groetjes
je Belgische FB en blogvriendin
Tine

Francesca zei

Beautiful creation! Thank you for playing at Scrapping4FunChallenges!

AndreaNorris zei

What an awesome card Claudia, I hope you enjoy your plant! <3
Andrea x

Maria Valente zei

Beautiful! Thank you for playing along at Creative Moments.

Loose Stitches zei

Beautiful creation! Thank you for sharing with us over at The Creative Crafters. We hope to see you again.
~ Sherry DT/Admin xx