Volgers

dinsdag 3 augustus 2021

Bruidspaar, van harte!

  Hoi,


Voor een opdracht heb ik deze huwelijkskaart gemaakt. Deze mocht subtiel zijn zonder teveel poespas. Dus 2 hartjes en een paar accentjes aangebracht. Ook ik Caroline en Margreet bedanken voor het mooie kaartje dat ik gisteren mocht ontvangen.


Dit is tevens mijn kaart bij CCC Digi Creations  waar het thema deze maand bloemen is.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

1 opmerking:

meg zei

Beautiful CAS style card