Volgers

dinsdag 10 augustus 2021

Made with love

  Hoi,


Vandaag een blauwe kaart. Niet meteen mijn favoriete kleur, maar ik ben er toch in geslaagd om er een toffe kleurige kaart van de te maken. Dit is ook mijn kaart voor Girlz Rebel challenge . Bij deze challenge is het de bedoeling om een creatie te maken adv een kleurencombi en 1 item. Gewoon een leuke uitdaging waar iedereen aan kan deelnemen. Wil je ook meedoen. Kijk dan snel bij Girlz Rebel challenge


Dit is alvast de kaart voor deze maand. 



Dit is het kleurencombi voor deze maand en ook het item dat je dient te gebruiken.

Blauwe tinten /wit en 1 of meerdere tags

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Classic design challenge challenge juli best technique winner 01-08-2021



Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia



2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wow prachtige kaart, gefeliciteerd met je toppertje.

Liliane Carvalho zei

Um cartão interativo...muito bom!!! Sorte com sua entrada no rabisco Challenge. Liliane Carvalho DT.