Volgers

zaterdag 7 augustus 2021

Koud hé

 Hoi,

Vandaag rijden Ik en Lisbeth naar Noor en Zo. Daarna zijn ze 2 weken dicht, dus nu gaan we er nog van profiteren.

Ondertussen laat ik jullie een kaart zien dat ik voor het DT heb gemaakt voor Crafty Hazelnut Christmas Challenge Deze week luidt het thema pingiuns.


DT CHNC

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een toffe kaart Claudia,veel plezier bij Noor!

Bernadet zei

Gave kaart Claudia!
Veel plezier bij Noor

karin zei

Mooi gemaakt Claudia. Leuk met die pinguïns erop.
Groetjes,
Karin

craftycreationsbydebbie zei

This is such a sweet card, I love the papers you have used. Thank you so much for joining in this weeks challenge @Through the Craft Room Door.
Debbie - DT TTCRD