Volgers

maandag 30 augustus 2021

Gefeliciteerd

  Hoi,


Een collega had gevraagd een tijdje terug voor een kaartje te maken voor een familielid die 45jaar gehuwd is en beide 65jaar werden. Ze had ook graag op het kaartje de foto's van de uitnodiging erop verwerkt en een foto van Mont ras in Spanje. Dus na en een brainstrom, heb ik er een 3 luik van gemaakt met het papier van Zonnestralen.

Dit is het geworden en ze vondt de opdracht zeer geslaagd.




Deze kaart ga ik ook gebruiken voor mijn DT bij  Make My Monday een nieuwe Challenge. Het thema deze 14 dagen is: fun fold kaart.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 

6 opmerkingen:

meg zei

A keepsake card,love the shape and the beautiful elements

Je@net zei

Wat een mooie en persoonlijke kaart is dit zo geworden, Claudia!

GerJanne zei

Het is een prachtige kaart claudia! Wat heb je er veel liefde in gelegd!

Nelleke zei

Hele gave persoonlijke kaart waarbij je alle feestelijkheden mooi op hebt verwerkt. Dank je wel voor jou bijdrage aan de echte foto uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

Marjeta zei

What a fantastic project. Thanks for sharing with us at Creative Moments.

Scrapping4funChallenges zei

Fabulous card, love all the detail and layers!
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
Rachelle DT
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com
https://rachellescreations.blogspot.com