Volgers

woensdag 1 september 2021

Kei gaaf!

   Hoi,


Een collega was vorig jaar 25 jaar getrouwd. Door de corona is toen het feest niet doorgegaan, maar op 18 sept. gaat het feest nu wel door. Dus tijd voor een kaartje. Ik heb een kaartje gemaakt zonder teveel bloemen. Daar houdt ze niet zoveel van. Achter het label heb ik nog een tekstje gestempeld.

Dit is ook ineens mijn DT  kaartje Crafty Hazelnut's Patterned Paper een nieuwe Challenge. Zoals elke maand is het thema: gebruik Design papier.



DT Patterned Paper

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Sognando Scrap winnaar 2de plaats challenge 93 31-08-2021


Classic design challenge best technique challenge august 31-08-2021



Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

1 opmerking:

Victoria Rowson zei

Fabulous card! You have put this together beautifully! Thank you so much for sharing with us at Lemon Shortbread Challenge Blog. I hope you can join us again soon.
Victoria DT